sobota, 10 grudnia 2011

Odejście.

Jak widać... Dawno tu nie zaglądałam :C
Jest jeszcze jedna ważna rzecz... Szmineczka4 odeszła. Spróbuję zrobić kilka metek tym, którzy ich nie otrzymali. Zapraszam do zgłaszania się do mnie po metamorfozy :)

Rozpoczynam robienie Stylizacji "na kogoś"... Mogą być piosenkarze, aktorzy kogo chcecie. Mogą być i mężczyźni i kobiety.. Zapraszam do pisania swoich propozycji :)

Dzisiaj, będzie na Hayley Williams (Paramore) w teledysku "Ignorance" ;


Makijaż:


 Makijaż nie jest zbyt trudny. Czarna kredka, czarny tusz (tylko wydłużający!), Czarny cień do powiek, Eye-liner (oczywiście czarny). Włosy jak widać, dla SS z farbką rudą.


Strój:




Przepraszam za pasek i buty. butów w teledysku nie zauważyłam, więc założyłam zwykłe trampki. Paska innego nie mogłam znaleźć...


Cena: 
 
Cena, jak widać 8sd i 130sm.
Skąd? 
-Gorset : Fallen Angel
-Top : Fallen Angel
-Spodnie  :Bonjur Bizou
-Pasek : ?
 -Trampki : Evil Panda

Może być? W komentarzach możecie zgłaszać swoje propozycje ;3

Pozdrawiam,
Sweet_girl_131 ♥

środa, 21 września 2011

Metamorfoza Rikuna.

Przed:
Makijaż wspaniały! Równy, dokładny, dobrze dobrany kolorystycznie.
Okulary ujdą w tłumie, ale zbytnio mi się nie podobają.
Usta bardzo lubię, lecz ich kolor nie zachwyca mnie.
Ogólnie, części twarzy dobre.
Ocena Ogólna: 6/10

Po:
No, mój makijaż nie dorównuje oczywiście twojemu,
ale cóż ...

Przed:


Brawa dla tej Pani! :D 
Ocena Ogólna: 8/10



Po:


Beżowo... Kwieciście... Dziwnie... Ale podoba mi się! ♥

~ Przepraszam za nierówności i niedociągnięcia co do stlizacji. ~

Podoba Wam się?
                                  xoxo
                                         szmineczka4

poniedziałek, 19 września 2011

Inspiracje. ♥

Więc, chciałam dla odmiany pokazać wam trochę moich inspiracji. 














♥ 
Pisać więcej takich postów?
                                                         szmineczka4

sobota, 17 września 2011

Metamorfoza MartaPuma .

Przed:
Bardzo pracochłonny makijaż, genialny kolor włosów, ach i te gałki oczne. No nie wspominając o ogromnej ilości kolczyków, które wyglądają bardzo estetyczne. 
No tak, części twarzy, wspaniałe!
Jakże ja lubię kłamać. :D 
Ocena Ogólna: 2,5/10

Po:
Delikatniej. Makijaż żółto-biały.
Usta pomalowane czerwono-pomarańczową szminką.♥

Przed:
 Twoje stylizacje krótko mówiąc, nie zaskakują mnie. 
Niczym się nie wyróżniają. 
Cóż, te buty na koturnie są ... po prostu oklepane.
Ocena Ogólna: 3/10

Po:
Stary Donald farmę miał, Ia Iaa Ooo!
Wiejsko, ale chyba ... mi wyszło. 
:D
~ Przepraszam Cię bardzo, że musiałaś tak długo czekać, ale cóż poradzić, rok szkolny się zaczął ~

 Co sądzicie? 
                            xoxo 
                                                      szmineczka4

Metamorfoza PRINCESS5026

Przed:

Yhh...Makijaż jest jak dla mnie dziwny, bo wygląda ... jakby to ująć.. dziwnie (?)
Poza tym, jest trochę nudno.
Jest estetycznie.
Ogólna ocena : 4/10


Po:

Nie wiem, czy spodoba się makijaż "po" bo kolor ust nie pasuje. Mi też się jakoś nie szczególnie podoba, ale nie miałam pomysłu...

Przed:
 Yhh.... Nie pasuje ten sweterek do reszty. Byłoby ok, bez sweterka i okularów. 
Ogólna ocena : 2,5/10

Po :

Nic dodać nic ująć. Jest świetnie ♥

~Za wielką pomoc w tej metamorfozie dziękuję Szmineczce4. Dzięki ^^~

Pozdrawiam
~Sweet_girl_131 ♥

środa, 14 września 2011

Metamorfoza already22 .

Przed:
Fryzurę lubię, wręcz wielbię.
Usta w tym zestawie nie wyglądają za ciekawie.
Makijaż niedokładnie zrobiony, nie równy.
Brwi okropne.
Oczy ujdą, nos również.
Ocena Ogólna: 5,5/10

Po:
Podoba mi się. Jeszcze nie używałam tej fryzury,
ale czas zacząć.
Makijaż moim zdaniem jest dobry, nawet bardzo. 
Trochę krzywy, ale co mi tam. <33 


Przed:
Ehh, orginalnie to nie jest.
Ocena Ogólna: 3/10

Po:
Nie wykonałam stylizacji ''po'' gdyż nie miałaś ubrań w szafie, ani w innych pokojach.

Podoba się Wam?
                                                                    xoxo
                                                                             szmineczka4

środa, 31 sierpnia 2011

Ogłoszeniaa! ♥

Więc, chciałam napisać,
 że tymczasowo nie robię metamorfoz,
no może jeszcze do Niedzieli,
a potem... Nauka się zaczyna.
Skończę tylko dwie metamorfozy które mi zostały.
Cieszę się, że tak dużo ( chyba dużo ) osób się do mnie zgłosiło. <33

I chciałam się jeszcze spytać,
czy podoba się Wam nowy wygląd bloga? 
Jakoś tak Hippie. Coś mnie naszło na kolory. xdd ♥

                                                                                 szmineczka4 

wtorek, 30 sierpnia 2011

Metamorfoza Skejtowaa. ♥

Przed:
Niby wszystko świetnie, ale ... gdzie twoje brwi?! .O.O.
Ocena Ogólna: 9,5/10 

Po:
Ehh, głupi komputer!
Jakimś cudem nie mogłam pomalować drugiego oka! 
Wyszło zapewne fatalnie. 
Przepraszam, ale musiałam skopiować oko i wkleić w miejsce poprzednika. Wyszło krzywo, kurr...!


Przed:


♥ ♥ ♥  Po prostu ... g e n i a l n i e . 
Ocena Ogólna: 10/10


Po:
Przypominasz mi ... Trudno określić. Kolorowe dziecko. 
Może tak. ♥ 
Nie mam dziś weny do pisania. •~•

Wyszło mi czy nie? Jak myślicie?
                                                                  xoxo
                                                                              szmineczka4

sobota, 27 sierpnia 2011

Metamorfoza Lola-Angel-love .

Przed:
To mnie odrzuca. Te włosy, te spinki usta wymalowane LUXE, brwi położone nienaturalnie wysoko na czole. 
Ale to co mnie nie odrzuca to części twarzy i to, jak pomalowałaś powieki.
Ocena Ogólna: 5/10

Po:
No, zdecydowanie lepiej. 
Makijaż biało-brązowy, a usta pomalowane na pomarańczowo.
Fryzura ogólnie pasuje. 

Przed:
Nie podoba mi się, tyle powiem = napiszę. .O.O.
Ocena Ogólna: 3/10

Po:

Vintage! ;dd ♥


I co? 
Podoba się metamorfoza? :o ♥ 
                                                             xoxo
                                                                       szmineczka4
                                                                                                              


środa, 24 sierpnia 2011

Metamorfoza menia1999 .

Przed:

Znów ten fascynujący makijaż. 
Po co być orginalnym prawda?
Ocena Ogólna: 1/10

Po:

No, coś zdziałałam. Kolorowy makijaż i fioletowa fryzura trochę rozświetla twoją twarz.

Przed:

Plus za sweter i okulary, ale te paski i bandana ? No błagam. Nie zaskoczyłaś mnie. 
Ocena Ogólna: 4/10

Po:

Kreacja pstrokata, ale ciekawa. ♥ 

Jak mi poszło? Podoba się? 
                                                       szmineczka4

czwartek, 18 sierpnia 2011

Metamorfoza Ahty123


 Przed:

 Hmmm....I (znóów!) ten makijaż.... Czekam na oryginalność =C
Ciekawe czy się doczekam X__x  
Fryzura jest ok, ale oczy odrzucają .
Ogólna ocena: 5/10


Po:

 Jest lepiej, ale jakoś nie miałam weny =/

Przed:
 Nie jest źle. Nie rozumiem czemu mi się podoba ... (?) 
Kocham ten żakiet ♥♥♥♥♥♥`
Może to dlatego mi się podoba =P
Ogólna ocena: 6/10 



Nie wiem czy jest lepiej, ale jest bardziej letnio ^^
Pozdrawiam
Sweet_girl_131 ♥