środa, 31 sierpnia 2011

Ogłoszeniaa! ♥

Więc, chciałam napisać,
 że tymczasowo nie robię metamorfoz,
no może jeszcze do Niedzieli,
a potem... Nauka się zaczyna.
Skończę tylko dwie metamorfozy które mi zostały.
Cieszę się, że tak dużo ( chyba dużo ) osób się do mnie zgłosiło. <33

I chciałam się jeszcze spytać,
czy podoba się Wam nowy wygląd bloga? 
Jakoś tak Hippie. Coś mnie naszło na kolory. xdd ♥

                                                                                 szmineczka4 

wtorek, 30 sierpnia 2011

Metamorfoza Skejtowaa. ♥

Przed:
Niby wszystko świetnie, ale ... gdzie twoje brwi?! .O.O.
Ocena Ogólna: 9,5/10 

Po:
Ehh, głupi komputer!
Jakimś cudem nie mogłam pomalować drugiego oka! 
Wyszło zapewne fatalnie. 
Przepraszam, ale musiałam skopiować oko i wkleić w miejsce poprzednika. Wyszło krzywo, kurr...!


Przed:


♥ ♥ ♥  Po prostu ... g e n i a l n i e . 
Ocena Ogólna: 10/10


Po:
Przypominasz mi ... Trudno określić. Kolorowe dziecko. 
Może tak. ♥ 
Nie mam dziś weny do pisania. •~•

Wyszło mi czy nie? Jak myślicie?
                                                                  xoxo
                                                                              szmineczka4

sobota, 27 sierpnia 2011

Metamorfoza Lola-Angel-love .

Przed:
To mnie odrzuca. Te włosy, te spinki usta wymalowane LUXE, brwi położone nienaturalnie wysoko na czole. 
Ale to co mnie nie odrzuca to części twarzy i to, jak pomalowałaś powieki.
Ocena Ogólna: 5/10

Po:
No, zdecydowanie lepiej. 
Makijaż biało-brązowy, a usta pomalowane na pomarańczowo.
Fryzura ogólnie pasuje. 

Przed:
Nie podoba mi się, tyle powiem = napiszę. .O.O.
Ocena Ogólna: 3/10

Po:

Vintage! ;dd ♥


I co? 
Podoba się metamorfoza? :o ♥ 
                                                             xoxo
                                                                       szmineczka4
                                                                                                              


środa, 24 sierpnia 2011

Metamorfoza menia1999 .

Przed:

Znów ten fascynujący makijaż. 
Po co być orginalnym prawda?
Ocena Ogólna: 1/10

Po:

No, coś zdziałałam. Kolorowy makijaż i fioletowa fryzura trochę rozświetla twoją twarz.

Przed:

Plus za sweter i okulary, ale te paski i bandana ? No błagam. Nie zaskoczyłaś mnie. 
Ocena Ogólna: 4/10

Po:

Kreacja pstrokata, ale ciekawa. ♥ 

Jak mi poszło? Podoba się? 
                                                       szmineczka4

czwartek, 18 sierpnia 2011

Metamorfoza Ahty123


 Przed:

 Hmmm....I (znóów!) ten makijaż.... Czekam na oryginalność =C
Ciekawe czy się doczekam X__x  
Fryzura jest ok, ale oczy odrzucają .
Ogólna ocena: 5/10


Po:

 Jest lepiej, ale jakoś nie miałam weny =/

Przed:
 Nie jest źle. Nie rozumiem czemu mi się podoba ... (?) 
Kocham ten żakiet ♥♥♥♥♥♥`
Może to dlatego mi się podoba =P
Ogólna ocena: 6/10 



Nie wiem czy jest lepiej, ale jest bardziej letnio ^^
Pozdrawiam
Sweet_girl_131 ♥

środa, 17 sierpnia 2011

Metamorfoza Dogs.Unleashed .

Przed:
Powieki dobrze pomalowane, policzki ujdą w tłumie.
Co do ust nie napiszę tego samego, za bardzo się błyszczą.
Włosy nie podobają mi się, nos również.
Ale całokształt wygląda nawet nieźle.
Ocena Ogólna: 6,5/10

Po:
Coś lekko w stylu Lady Gagi, a choć nie jestem jej wielbicielką, spodobało mi się to, co stworzyłam.
Fryzura chyba pasuje.

Przed:
Cóż, ta pajęczyna na głowie jakoś mi tu nie pasuje,
może dlatego, że gryzie się trochę z torebką.
Skromnie.
Ocena Ogólna: 4/10

Po:
Kocham te buty, więc jak mogłam ich nie użyć, nieprawdaż?
Cóż, skromnie jak na moje możliwości, ale wszystko dobrze się komponuje. ♥

Podoba się Wam?
                                      xoxo
                                                                     szmineczka4

niedziela, 7 sierpnia 2011

Metamorfoza 1karo1


Przed:




P 
Mam kilka (naście) uwag co do ... tego.
Nr.1 - Makijaż krzywy
2. Makijaż jest zbyt wysoko (do linii brwi =//)
3.Ten makijaż ma większość osób na stardoll! 
4. Włosy za jasne
5. Zła fryzura do kształtu twarzy...
Ogólna Ocena: 4,5/10
Po: 



Znacznie bardziej mi się podoba ^^

Przed:
 Ehhh. Jest lato, a ty chodzisz w sweterku (?)...
Zestaw jest po prostu nudny.
Nie wysiliłaś się...
Ogólna ocena:  2/10  
Po:

A jednak <<3 
Udało mi się ! 
Jest luźno i letnio. Kocham ten strój!


!Przepraszam, że tak mało napisałam, ale nie miałam weny do pisania!.
                                                      Pozdrawiam ♥
                                                     ~Sweet_girl_131

czwartek, 4 sierpnia 2011

Metamorfoza MrsDeep12 ♥

Przed:
No, widać, że od czasu do czasu szczęście się przytrafi. ♥
Orginalność, to twoja zaleta.
Makijaż nie jest zbytnio pracochłonny, ale uwagę przyciąga, nie ma co.
Części twarzy dobre.  
Bardzo mi się podoba, kłaniam się.
Ocena Ogólna: 9,5/10

Po:
Podoba mi się. Lubię tą fruzurę,
makijaż chyba też nie jest zły. :dd

Przed:


Dziwnie, ale (znowu) orginalnie. xdd
Wszystko dobrze pasuje, tylko nie wiem po co ci ten naszyjnik (?) z piórkami.
Ocena Ogólna: 9,5/10 ;>

Po:
Lato, kolory. W tym sezonie królują neony, więc ja z tego skorzystałam. ♥
Kocham twoją szafę, i z chęcią stworzyłabym jeszcze jedną stylizację, ale nie miałam zbyt dużo czasu. 


Podoba wam się? ♥
                                   szmineczka4

Metamorfoza CoolMiley352

Przed:

 O.O?


Dla mnie wyglądasz po prostu jak....
Solara+luxe+Makijaż(taki...)= Plaaaaaastik! Wyglądasz o k r o p n i e!  
Ogólna ocena?  1/10


Po:

 Nadal nie mogę patrzeć na twój kolor skóry i usta  =/  Ale myślę, że już jest lepiej. Makijaż zrobiłam do stroju.
Przed:
 ...?  Co TO jest?  NIC do siebie nie pasuje! A te buty. Są okropne. Myślałam, że to darmówka z Monster High. Jednak się pomyliłam, to HB. Ta dziwna bluzka z Miss Sixty+spodnie (RIO)+mini top (fudge)+następny HB (fallen Angel) = ????

Znów 1/10
Nareszcie! Już mnie oczy bolały od opisywania i patrzenia się na tą lalkę! Ten zestaw jest letni i taki... Fajny ^^
Masz fajne ciuchy, ale jak u większości stardoll'owiczów nie łączą się one w jakieś fajne zestawy.
                                                              
                                                             Pozdrawiam ♥
                                                         ~Sweet_girl_131

Metamorfoza .kINAa.

Przed:
Ta fryzura rozwala twoją twarz jak się da najbardziej.
Jeden kolczyk pod brwią? Co to ma być?
Jedyne za co jest plus to makijaż.
 Jest starannie wykonany, co podziwiam.
Części twarzy jakoś ujdą, no może oprócz ust, które wyglądają
jakbyś dopiero co wcisnęła w nie kilogram botoxu.
Ocena Ogólna: 5,5/10

Po:

Elegancko, z klasą. Makijaż w kolorach: biel-żółć-czerń.

Przed:

Bywało gorzej, ale to nie oznacza, że źle nie jest.
Chciałaś być skatem? No cóż, nawet kolorów nie umiałaś dobrać.
Zapamiętaj: Różowy+czerwony= zuoo!
Ocena Ogólna: 2/10

Po:
Poprzez skate do elegancji.
Nie wiem, czy tobie przypadnie ta stylizacja do gustu, ale moim zdaniem, jest lepiej. ♥

                                     Podoba się?
                                                             szmineczka4