niedziela, 7 sierpnia 2011

Metamorfoza 1karo1


Przed:




P 
Mam kilka (naście) uwag co do ... tego.
Nr.1 - Makijaż krzywy
2. Makijaż jest zbyt wysoko (do linii brwi =//)
3.Ten makijaż ma większość osób na stardoll! 
4. Włosy za jasne
5. Zła fryzura do kształtu twarzy...
Ogólna Ocena: 4,5/10
Po: 



Znacznie bardziej mi się podoba ^^

Przed:
 Ehhh. Jest lato, a ty chodzisz w sweterku (?)...
Zestaw jest po prostu nudny.
Nie wysiliłaś się...
Ogólna ocena:  2/10  
Po:

A jednak <<3 
Udało mi się ! 
Jest luźno i letnio. Kocham ten strój!


!Przepraszam, że tak mało napisałam, ale nie miałam weny do pisania!.
                                                      Pozdrawiam ♥
                                                     ~Sweet_girl_131

2 komentarze:

  1. Troszeczkę cie skrytykuję bo tak chodzi o ubiór po pierwsze nie patrzę czy jest lato czy co innego , dlatego tak ubiream moją lalkę po drugie w ubiorze po ten kapelusz jest za wysoko ! Do makijarzu Gówno cb obchodzi jaki mam makijaz i co z tg że taki ma makijaż dużo osób pilnuj swojej dupy , a jak chcesz to weź się zamknij bo takiej kariery na metkach nie zrobisz .

    OdpowiedzUsuń
  2. O boshhh.
    To jest MOJE zdanie. Zgłosiłaś się? Weź się tak nie bulwersuj bo ci żyłka pęknie ☺

    "Gówno cb obchodzi jaki mam makijaz i co z tg że taki ma makijaż dużo osób pilnuj swojej dupy , a jak chcesz to weź się zamknij bo takiej kariery na metkach nie zrobisz "
    Nie chodzi o karierę. Robię Metamorfozy bo chcę! Dokładnie. Pilnuję swojej dupy, dlatego nie zrobiłam cię na Emo, czy gotyk, bo to moje ulubione style! A ty, nie miej do mnie pretensji, że wyrażam swoje zdanie, bo mam do tego prawo! Ciesz się, że w ogóle się cb zapytałam czy mogę ci zrobić! Kapelusz był za wysoko, bo nie pasuje do fryzury! I nie, nie zamknę się, BO UWIELBIAM ROBIĆ METKi!

    OdpowiedzUsuń