środa, 27 lipca 2011

Metamofoza Im__Happy__Girl ;dd

Przed:
Moje modły zostały wysłuchane!
Jesteś cudowna, podziwiam Cię!
Orginalne brwi, oczy i nos.
Ust nie lubię, ale na tobie wglądają nawet dobrze. ;p
Fryzurę kocham!
Ocena Ogólna: 9,5/10 - Bravoo!

Po:

Nie wiem czy jest lepiej,
ale z twoimi częściami twarzy, jest dobrze.
Kocham robić takie właśnie metamorfozy.
Oczy bardzo łatwo pomalować,
 no i oczywiście duży wybór kosmetyków.
Pieprzyk w nietypowym dla mnie miejscu. ;dd
Rozmieszczenia części twarzy nie zmieniałam,
 nie było takiej potrzeby. ;>

Przed:
Dziękuję Ci za to, że poprawiłaś mi humor. 
Stylizacja cu-do-wna!
Wszystko bardzo dobrze współgra.
Ocena Ogólna: 10/10 :dd

Po:
Twoja szafa jest dla mnie rajem.
Nie wiedziałam na co się zdecydować, ale coś wyszło.
Chyba wszystko dobrze pasuje. ♥

Im__Happy__Girl - Gratuluję! ♥
                                                                   szmineczka4

Metamorfoza ThePinkStar.

Przed:
Ehh. Cóż tu pisać. Niczym się nie wyróżniasz.
Masz takie ładne cienie do powiek,
można z nich stworzyć naprawdę fajny makijaż, a tu?
Nic.
Złe części twarzy.
Ocena Ogólna: 3/10

Po:

Moim zdaniem wyglądasz orginalniej.
Makijaż z prawie wszystkich cieni do powiek + muśnięcie błyszczykiem.
Zwariowana fryzura, pierzyk i już!
Doll wygląda o wiele ciekawiej.
No tylko te brwi.

Przed:

Już po twojej twarzy można było się  t e g o  spodziewać.
Czerń, czerń, czerń.
Ocena Ogólna: 4/10

Po:


W porównaniu do twojej twarzy jest to o wiele bardziej zwariowany zestaw.
Może komuś przypadnie do gustu.
A zatem, jesteś wesołą wróżką,
- w glanach, bez nich nie obeszłoby się -
która lata wesoło ( coś za dużo tej wesołości ) po łące.
Skrzydła nie chciały się '' przejść '' za doll, ale cóż poradzę?

  Jakoś tak żółto-zielono. Podoba się?
                                                                           szmineczka4

poniedziałek, 25 lipca 2011

Metamorfoza QueenVictoria22 .

Przed: 

o_______O

Czemu tek bardzo chcecie, abym was krytykowała?
Nie może się do mnie zgłosić jedna, jedyna osoba, która będzie miała: 
dobre części twarzy, makijaż i fryzurę? Taka metamorfoza sprawiłaby mi przyjemność.
Dobra, chciałaś? Proszę: 
Makijaż? Zaraz, zaraz; to jest makijaż? W realnym świecie
też pomalowałabyś sobie oczy aż do B R W I ?!
Złe ułożenie części twarzy + Złe części twarzy. 
Pasemka na włosach chyba wyblakły.
Co do kolczyków: Ty chyba coś źle widzisz. One mają inny kolor. Zainwestuj w okulaary. 
Nie lubię tak bardzo krytykować ludzi, ale jeśli jest to naprawdę  konieczne, zrobię co trzeba. :<
Ocena Ogólna: 1/10

Po: 
Nie uważacie, że jest lepiej?
Części twarzy wyglądają już bardziej naturalnie.
Makijaż letni, nie dodałam tuszu,
bo moim zdaniem na tych oczach tylko oszpeca lalkę. 
Fryzura pasuje. 
Ogólnie, jest Ok. ;3

Przed: 


Uważasz, że ten strój pasuje do makijażu? 
Torebka nie pasuje, buty też. Ogólnie nic do siebie nie pasuje!
Cóż dodać? 
Ocena Ogólna: 1/10 :<



Po:



Odcięłam Ci głowę, ale nie uważasz, że tak jest lepiej? xdd
Ze spódnicy ( chyba spódnicy ;dd ) zrobiłam sukienkę. 
No plus jeszcze 2 czarne spódnice, 
czarny top z Fallen Angel i jest! ;dd
Delikatnie i skromnie ;3

Wiem, tak straasznie Cię oceniłam, 
ale cóż taka moja rola. = >
Nie gniewać się proszę. 
                                                                                                              szmineczka4

sobota, 23 lipca 2011

Metamorfoza Vaylet1996 c:

Przed: 
 ... Znowu ten makijaż ?  
Kolor włosów dobry. 
Oczy raczej nie. 
Nos dobry, ale usta W Y P A D A J Ą !  ( mam nadzieję ) 
Ocena Ogólna: 5,5/10

Po:
 No, czegóż miałam się spodziewać po twoich kosmetykach jak nie: 
- biały, czarny cień do powiek. 
- czerwony puder do policzków. 
Ale wybrnęłam. Dziwny makijaż przyciąga uwagę. 
A włosy dodają elegancji.

Przed: 
 

Typowoo. Ale twój styl, ja się nie wtrącamm. ;dd
Ocena Ogólna: 5/10

Po:

Przypominasz mi Czarnego Anioła, który właśnie spadł z nieba. ^^
Podoba mi się, baardzo. ♥
Skromność to podstawa. xdd


                                          A Wam? Podoba się?
                                                                                                           szmineczka4

czwartek, 21 lipca 2011

Metamorfoza MisskaLola . ♥

Przed:

Jakby to określić? Hmm. 
Jest dobrze. Ale tylko dobrze. 
Makijaż ładny i staranny, ale ludzie jest lato! 
Dajcie się ponieść emocjom! Trochę żywiej. 
Części twarzy dobre.
Ale włosy? Nie. 
Ocena Ogólna: 7/10 . 

Po: 

Jest elegancko, ale przynajmniej kolory makijażu są weselsze od tych powyżej. 
Usta muśnięte błyszczykiem, a brwi kredką. 
Podoba mi się. <3


Przed: 
Hmm. Czy mam powtórzyć? 
Jest L A T O! Kolory ludzie! K O L O R Y
Próbowałaś połączyć te dwie ... Sukienki? 
No cóż, nie wyszło Ci to. 
Ocena Ogólna: 5/10

Po: 


Ooo! Jaka piękna stylizacja! Któż to Ci ją wykonał? xdd
 Tak, jestem genialnaa! We ♥ Hippie! 
  
Jak dotychczas moja ulubiona metamorfoza. ♥
                                                                           szmineczka4

środa, 20 lipca 2011

Moja pierwsza Metka- CzarnaZeberka ^^

Przed:
 Ogólnie, to nie jest źle ^^  Makijaż starannie zrobiony. Ale te "♥" nie dodają ci uroku =// Powiedziałabym, że przez nie wyglądasz okropnie (bez obrazy)...
Ocena: ?? Nie znam się =pp
A tak na serio to: 7/10

Po:

 
Myślę, że mogłabym zrobić to lepiej, gdybym miała większy wybór w kosmetykach... Ale nie jest najgorzej =D
Nie jest tak jak bym chciała (zmieniłabym kolor brwi... Gdybym mogła)

Przed:
 + za buty i spodnie.
-Kamizela. Ona tu zupełnie nie pasuje =//
Ocena: 6/10

Po: 
 Ehh. Masz kilka ładnych ciuchów, a w szczególności chyba najbardziej poszukiwane spodnie z Killah za 24 sd.
Jest jedno "ale". Nie mogłam ułożyć żadnego ładnego zestawu w twojej szafie... Ale myślę, że jest ok.
Pozdrawiam <3   
~Sweet_girl_131

Metamorfoza kani.kani xdd

Przed:


Hmm. Orginalnie to nie jest.
Biało-czarny makijaż, ale dobra. xdd
Ocena Ogólna: 8/10 c;

Po:
Nie przepadam za różówym, ale co mi tam.
 Raz się żyje! ♥

Przed:

Ładnie, ładnie. ♥
Wszystko dobrze współgra.
Ocena Ogólna: 7/10 .

Po:
I znowu róż. ♥
Ale wbrew mojej woli, podoba mi się. xdd

A wam? Podoba się?
                                                              szmineczka4

wtorek, 19 lipca 2011

Metamorfoza Kasia19288 .

Przed: 
Ooo... Usta - nie. 
Oczy - nie. 
Brwi - nie. 
Nos - nie.
Pieprzyk nie w tym miejscu.
Czyli ogólnie - nie. -,-'
Jedyny plus za włosy. 
Ocena Ogólna: 2/10 


Po:
 Nadal nie mogę patrzeć na twoją dollkę! 
Ale wydaje mi się, że jest lepiej. 


Przed:
Niee! Jak mogłaś założyć do tej badziewnej ( przepraszam, ale taka jest ) sukienki/tuniki te buty i różową watę cukrową?!
Co tu jeszcze pisać? 
Ocena Ogólna: 1/10


Po:
 Jestem zadowolona. Chyba dobrze dobrałam kolory. ♥
                                                         Podoba się?
                                                                                   szmineczka4

Nowa Załoga ^^

Sieem! Jestem Dagmara i... Będę pisać (jak mi się nie będą mylić literki xdd) razem ze szmineczką4. Mam nadzieję, że będą wam się podobać moje metki ;3

~Sweet_girl_131

poniedziałek, 18 lipca 2011

Metamorfoza Krissy623 .

Przed: 
 Nie lubię oczu i ust. 
Brwi NIC nie wyrażają.
Fatalny kolor skóry.
Usta zbyt świecące, 
brak cieni do powiek, tylko to co widać. 
 
Ocena Ogólna: 4/10 

Po:
Nadal mi się nie podoba, ale cóż, 
muszę przyznać, 
że nie masz zbyt dużego wyboru kosmetyków. 

Przed: 


Nazwałabym to: Zamieszaniem. 
Cóż tu więcej komentować...
Ocena Ogólna: 3/10 D=


Po: 
 Nic w twojej szafie nie przyciąga uwagi. 
Muszę przyznać, że większość z nich to darmówki. (?)
Nie miałam więc wielkiego wyboru. 
Ale stworzyłam, to co stworzyłam. 


  Metamorfozę uznaję za jedną z gorszych, 
ponieważ nie miałam materiałów do jej wykonania. 
                                                Przepraszam:  
                                                                                szmineczka4

 



piątek, 15 lipca 2011

Metamorfoza BRUTALGIRL_ ;3

Przed:
Ok. Duży plus za części twarzy [oprócz brwi-kompletnie nie pasują do koloru włosów]. Włosy... Hmm... Nie jest źle. Makijaż zwyczjany, ale ładny...
Ocena Ogólna: 8,5/10 ;>

Po:
O wiele bardziej mi się podoba. <3
Czerwone usta, ''podkrążone'' oczy
i kolczyki
nadają charakteru,
a skromny makijaż wyrównuje całość.
Włosy - ♥
Brwi nawet mnie już nie przerażają.
Pieprzyk w moim ulubionym miejscu.

Przed:

Baardzo delikatne i skromnie.
Szczerze mówiąc, spodziewałam się czegoś...
czym mogłabyś się wyróżnić.
No w sumie masz ... aparat. xdd
Nie lubię gdy ktoś ''trzyma'' w ręku okulary,
bo wygląda to tak nienaturalnie.
 o__O
Wzorki na bandanie ''gryzą'' się z wzorkami na sukience.
Ogólnie, dobrze dobrałaś buty, rajstopy
i sukienkę. :>
Ocena Ogólna: 6/10 ;dd

Po:
Podoba mi się, nawet bardzo.
Soprtowo i elegancko.
♥  xdd.

  Podoba się?
                                                    szmineczka4

środa, 13 lipca 2011

Metamorfoza

Przed:
Brwi:
Zbyt cienkie, i nie pasują do koloru włosów.
Makijaż:
a) Oczy:
Za różowe, za błuszczące i...Luxe. (?!)
b) Policzki:
Powtarzam po raz kolejny; Nie maluje się policzków na okrągło! A... i są różowe!
c) Usta: Za różowe, i za błyszczącee!
Pieprzyk:
Nie w tym miejscu co trzeba. ;c
Oczy:
Nawet nie są takie złee.
Usta:
Nie.
Nos:
Tak. ^^
Włosy:
Ok, ale mógłby być inny kolor.

 Ocena ogólna: 3/10 Przepraszaam. :(

Po:
Już drugi raz używam tej fryzury,
bo nie mam do niej większych zastrzeżeń.
A pozatym zasłania ona twoje okropne brwi.
Jestem zadowolona z makijażu, który wykonałam.
Jest baardzo  pusto, ale nic z biżuterii 
nie pasowało do koloru makijażu.
Pieprzyk w lepszym miejscu, a usta? Nie powiem, 
już nie wydają się takie straszne,
w połączeniu z tymi włosami. ^^

Przed:



Moja pierwsza myśl: o__O ...
Tak, trochę dziwna myśl, ale, cóż poradzę?
Po co Ci ten puchar?!
Co, wygrałaś Mistrzostwa Świata w piłce nożnej?! ^^
Beret HB+Kurtka z ELLE+Sukienka z Vivienne Tam+
Logo LE+Buty z Antidote= ?  Dziiwnee.
Przepraszam, ale nie mój gust.

Ocena Ogólna: 2/10 :<

Po:

Przepraszam, ale nie wykonałam stylizacji ''Po'' ,
ponieważ nie mogłam wymyśić ŻADNEJ stylizacji w twojej szafie!
Przyznaję, jest duża, ale chyba nie mam veny. 

Ps. Dziękuję za pomoc i wsparcie w tworzeniu tej stylizacji MIRENDY,
jednak mimo wszelkich starań
 nie udało się stworzyć stylizacji. <3

wtorek, 12 lipca 2011

Metamorfoza xgeishasx ;>

Przed:

Skromnie, powiedziałabym, że nawet bardzo. Na twoim miejscu, zdjęłabym te '' kropeczki '' przy oczach [ nie wiem jak to się nazywa xdd ] Makijaż pod spodem w zupełności by wystarczył. ;dd Ogólnie, jest ładnie.
Ocena Ogólna 7/10

+ Rada : Staraj się nie malować policzków na okrągło, bo wygląda to nie estetycznie, maluj tylko boki policzków.

Po:


Chyba jest Ok, tak delikatnie.
Przy okazji mówię, [ piszę xdd ]
że makijaż wcale nie pasuje do stylizacji.
No cóż, nie miałaś żadnych innych cieni niż te:
Ale dałam radę, [ chyba ] C;

Przed:

Bardzo mi się podobaa. <3
Kolorystyka i tematyka super,
tyle, że moim zdaniem ta torebka,
 to już trochę za dużo. ;<
Okulary świetne, paznokcie pasują.
Ocena Ogólna: 8/10 ;pp

Po:

Moim zdaniem, ta stylizacja mi wyszła nawet dobrze.
Bluzka i pasek ładnie wyglądają ze sobą, a buty dodają trochę dziwaczności [ jest takie słowo ? ;dd ]

                                            I jak? Podoba się?

                                                                                                              szmineczka4

poniedziałek, 11 lipca 2011

Metamorfoza Sonia20799. c;

Przed:

Ładnie. Makijaż wcale nie pasuje do twojej stylizacji,
ale jest dobrze zrobiony.
Brwi nie pasują do koloru włosów i mają dziwny kształt!
Usta nawet, nawet. Nos uwielbiamm. Włosy, nie są złe.
Ocena Ogólna: 7/10

Po:

Chyba jest dobrze, bardzo skromnie, ale dobrze.
Makijaż w kolorach stylizacji.

Przed:
Zadziwiłaś mnie. Powiedziałaś, że lubisz Emo i Skate.
A tu... Różowa suknia balowa. (?)
Ogólnie dobrze dobrałaś kolory, ale jest zbyt pusto.
Mogłaś dodać jakąś kopertówkę.
Ocena Ogólna: 4/10
Przepraszam. ;c

Po:

Podoba mi się to co stworzyłam.
Jest tak letnio, hipisowskoo. xdd
Nie mogłam znaleść żadnych butów pasujących do stroju.
Wiem, że chciałaś abym zrobiła Cię na Emo, Skate,
ale naprawdę, nie mogłam NIC wymyślić. ;c

Mam nadzieję, że się nie zawiodłaś.
                                                 
                                                             szmineczka4