Przed:
Brwi:
Zbyt cienkie, i nie pasują do koloru włosów.
Makijaż:
a) Oczy:
Za różowe, za błuszczące i...Luxe. (?!)
b) Policzki:
Powtarzam po raz kolejny; Nie maluje się policzków na okrągło! A... i są różowe!
c) Usta: Za różowe, i za błyszczącee!
Pieprzyk:
Nie w tym miejscu co trzeba. ;c
Oczy:
Nawet nie są takie złee.
Usta:
Nie.
Nos:
Tak. ^^
Włosy:
Ok, ale mógłby być inny kolor.
Ocena ogólna: 3/10 Przepraszaam. :(
Po:
Już drugi raz używam tej fryzury,
bo nie mam do niej większych zastrzeżeń.
A pozatym zasłania ona twoje okropne brwi.
Jestem zadowolona z makijażu, który wykonałam.
Jest baardzo pusto, ale nic z biżuterii
nie pasowało do koloru makijażu.
Pieprzyk w lepszym miejscu, a usta? Nie powiem,
już nie wydają się takie straszne,
w połączeniu z tymi włosami. ^^
Przed:
Moja pierwsza myśl: o__O ...
Tak, trochę dziwna myśl, ale, cóż poradzę?
Po co Ci ten puchar?!
Co, wygrałaś Mistrzostwa Świata w piłce nożnej?! ^^
Beret HB+Kurtka z ELLE+Sukienka z Vivienne Tam+
Logo LE+Buty z Antidote= ? Dziiwnee.
Przepraszam, ale nie mój gust.
Ocena Ogólna: 2/10 :<
Po:
Przepraszam, ale nie wykonałam stylizacji ''Po'' ,
ponieważ nie mogłam wymyśić ŻADNEJ stylizacji w twojej szafie!
Przyznaję, jest duża, ale chyba nie mam veny.
Ps. Dziękuję za pomoc i wsparcie w tworzeniu tej stylizacji MIRENDY,
jednak mimo wszelkich starań
nie udało się stworzyć stylizacji. <3
dziękować miło :)
OdpowiedzUsuń