poniedziałek, 11 lipca 2011

Metamorfoza MIRENDY. ;dd

Przed:
Jest nawet dobrze. Makijaż jest ładny, tyle, że bardzo błyszczący. Włosy lubię.  
Kolczykom (tym w uszach) mówię: NIE. A reszta kolczyków, nawet, nawet. ( Za dużo kolczyków w ustach )
 Oczy ładne, nos także. Ale usta ... No comment. xdd   
Ocena ogólna: 6/10 Dobrze jest. ^^

Po:

Jest skromnie, ale jestem zadowolona z efektu. Makijaż starałam się dopasować do stylizacji.

Przed:

Hmm... Jedno pytanie:
Czemu do tego sweterka założyłaś leginsy/rajstopy (?) i buty na obcasie?  Przydałaby się tu spódnica lub spodenki.
Moim zdaniem miś jest przereklamowany...
Skromnie... ;]
Ocena Ogólna: 5/10

Po:


Podoba mi się. Jest tak zwyczajnie. Masz mało ubrań, więc miałam małe możliwości. Kocham te spodnie. ♥

                                Mam nadzieję, że się podoba...
                                                            
                                                    szmineczka4

1 komentarz: