czwartek, 21 lipca 2011

Metamorfoza MisskaLola . ♥

Przed:

Jakby to określić? Hmm. 
Jest dobrze. Ale tylko dobrze. 
Makijaż ładny i staranny, ale ludzie jest lato! 
Dajcie się ponieść emocjom! Trochę żywiej. 
Części twarzy dobre.
Ale włosy? Nie. 
Ocena Ogólna: 7/10 . 

Po: 

Jest elegancko, ale przynajmniej kolory makijażu są weselsze od tych powyżej. 
Usta muśnięte błyszczykiem, a brwi kredką. 
Podoba mi się. <3


Przed: 
Hmm. Czy mam powtórzyć? 
Jest L A T O! Kolory ludzie! K O L O R Y
Próbowałaś połączyć te dwie ... Sukienki? 
No cóż, nie wyszło Ci to. 
Ocena Ogólna: 5/10

Po: 


Ooo! Jaka piękna stylizacja! Któż to Ci ją wykonał? xdd
 Tak, jestem genialnaa! We ♥ Hippie! 
  
Jak dotychczas moja ulubiona metamorfoza. ♥
                                                                           szmineczka4

2 komentarze:

  1. To jest styl Gothic Lolita, kreowałam się na niego, a ta biała sukienka to fartuszek.
    MisskaLola

    OdpowiedzUsuń